مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:512023-06-26فناوري

فارس من| توسعه فیبر نوری در خوزستان به کجا رسید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار توسعه فیبر نوری در شهرستان اهواز شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

فیبرنوری رشته باریک و بلندی از یک ماده شفاف مثل شیشه یا پلاستیک است که می تواند نوری را که از یک طرف به آن وارد شده، از طرف دیگر خارج کند.

فیبرنوری داری پهنای باند بسیار بالاتر از کابل های معمولی است و با آن می توان داده های تصویر، صوت و داده های دیگر را به راحتی با پهنای باند بالا تا 10 گیگابیت بر ثانیه و بالاتر انتقال داد.

در همین راستا رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروزه با پیشرفت روزافزون فناوری، نیاز به اینترنت با سرعت بالا و پایداری مناسب امری اجتناب ناپذیر است و فناوری قدیمی درحال ارائه بر بستر سیم مسی پاسخگوی نیاز کاربران نیست.

وی از اجرای عملیات اجرایی طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات (نجما) در خوزستان خبر داد و گفت: به منظور تأمین نیازهای مشتریان، عملیات اجرایی طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات تا منازل (نجما) با ظرفیت سازی 125 هزار پورت و واگذاری 98 هزار پورت به متقاضیان خانگی و تجاری استان خوزستان با سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت مخابرات ایران پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| توسعه فیبر نوری در خوزستان به کجا رسید؟

فارس من| توسعه فیبر نوری در خوزستان به کجا رسید؟